maanantai 6. toukokuuta 2013

Levikset repeeee!

Tästä tulee nyt tällanen kuvaton höpinäpostaus, mulla on nyt kerrankin tapahtunu vaikka mitä kivaa! Käytiin viime lauantaina kaupoilla Tampereella äidin kanssa ja sieltä löytykin melko vaivattomasti ylppärimekko ja valkonen lätsä. Mekko valinta oli kyllä melko yllättävä, mutta siitä kuvia kesäkuussa (:. Monessa liikkeessä oli paljon kivan näkösiä mekkoja.

Oon jatkanu myös ylppärikutsujen tekemistä ja ollu äidin apurina haravoimassa pihaa. Juhlajärjestelyt alkaa kyllä edetä tästä pikkuhiljaa. Tänään oli ihan sairaan makee keli, mutta nyt jouduinki auttaa iskää sahalla. Olin siellä päälle kolme tuntia töissä. Mutta se ei kyllä harmita yhtään.

Me nimittäin varattiin tänään kesäkuun lopulle Turkin matka. Oon siitä nyt jo niin täpinöissäni. Pääsen äiten ja iskän kanssa ekaa kertaa vähän kauemmaksi ulkomaille. Kuinka hiukeeta! Täytyy nyt vaan yrittää hillitä ittensä.

Huomenna mä meen kirjottamaan työsopimusta ja sovitaan samalla koska alkaa työt. Vitsit että oon odottanu jo Kallenautioon pääsemistä. Seuraava kesä onkin sitten jo viides. Se on vaan niin ihana paikka, tulkaa moikkailemaan kesemmällä (:. Muuta höpöteltävää mulla ei tainnukkaan sitten olla. Tsau!

4 kommenttia:

  1. epistä, mäkin haluun jonnekin kauas ulkomaille! mä tuun salamatkustajaks :p

    VastaaPoista
  2. Noniin hyvä että löyty mekko! :) Voin vaan kuvitella kuinka oot täpinöissäs tosta matkasta, huhhuh! No hyvä että pääset nyt sinne ulkomaille sitte! :) Huomen nähdään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee pitkästä aikaa! :) No niin oonkin, sanot mulle sitte että suu kiinni jos alan selittää siitä :D

      Poista