maanantai 25. helmikuuta 2013

Sekalaista settiä!

Mitäköhän mä tällä kertaa höpöttäisin. Oon innostunu kattelemaan netflixin leffoja, mutta hirveen pieni tarjonta niillä. Latasin sen lisäosan millä näkee englanniks vähän enemmä mutta kannattaako olla näin töhö ettei englanti oikein suju. Ainii ja sit voisin hehkuttaa kullan mulle ostamaa rannekorua. Se osti mulle tällaisen ihanan korun ystävänpäivälahjaks (:.

Viikonloppuna mulla on synttärit, jippikaijee. Mennään tyttöjen kanssa himokseen kattomaan Jukka Poikaa. Liputkin tuli tänään postissa. Tänään aattelin tilata itelleni vähän synttärilahjoja. Iskäkin lupas pikkasen sponssaa mua, oho! Tilaan itelleni canonin 650d järkkärin ja muutamat kengät brandokselta, koska siellä on tänään -20% kantsii käydä kattomassa. Hellurei! :>.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti