sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Sweet nineteen!

Ja siinähän sitten olikin melkonen synttäriviikonloppu. Santtu sai onneks vapaaks tän viikonlopun, että sekin pääsi mukaan juhlimaan mun synttäreitä. Sain hurjan monta lahjaa synttäreinä. Iltaa lähettiin alottelemaan Suvin poikaystävän kämpille Jämsään siinä viiden maissa. Jenni ja Saara ei valitettavasti päässy mukaan juhlimaan, mutta ehkäpä niiden kanssa pitää sitten mennä toisella kertaa. Onneks mä sain Vaulasta itelleni tanssikaverin ja sitä tanssittiin melkosesti raptorin tahtiin!

Lopulta meidän juhlijanelikko hivuttautu siihen lavaan kiinni, koska tosiaan mentiin kattelemaan Jukka Poikaa himosareenalle. Eturivipaikat, kuinka mahtavaa! Mutta siinä vaiheessa, kun Jukka Pojan viimenen biisi ''silkkii'' alko soimaan, mä olin täyttä silkkii Santun sylis. Pyörryin siinä eturivissä kaikkien nähden ja olin varmaan minuutin tajuton, kunnes heräsin taas. Jukka Poika oli siis aivan liian ihana. Se olikin sitte meidän porukan valomerkki ja lähettiin kotia kohti. PS. PITÄÄ OLLA PIKKASEN PLÄSKI!!




Rakkaalta ihana muki ja karkkia, porukoilta astioita

Santun porukoilta vähän kuoharia :>!
Mummulta paita ja lemmikkimuumi pussilakanat
Porukoilta vaatteita, rahapussi ja koru
Ite ostin converset ja lacostet :)

2 kommenttia:

  1. aivan ihania lahjoja...taitaa olla toi rahapussi samaa kuosia kun se sun laukku? :) toi sun punanen pitsitoppi on aivan ihana!

    VastaaPoista