sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Ostaa ja ostaa!

Heipsan kaikki pitkästä aikaa. Viikko vierähti taas ohi tosi tosi nopeesti ja varsinkin viikonloppu. Viikolla kävin mm. pumpissa ja zumbailemassa taas kun vihdoin paranin nuhasta. Mulla oli vieraita pitkästä aikaa! Jeii, meinaan muru kävi meillä viikonloppuna ja se ihana toi mulle kitkatteja. Sitten me käytiin leffassa kattomassa vuonna 85 ja mun mielestä se oli tosi hyvä leffa. Samalla reissulla ostin itelleni uuden kellon. Nyt mä jaksan taas lukee kirjotuksiin (ainakin uskottelen itelleni niin), sillä ens viikollahan nekin jo sitten alkaa äidinkielellä.

Penkkariasu ei oo saapunu vielä ihan kokonaan, tai siis kengät puttuu enää, mutta pääasia on että puku on tullut perille. Sitten varasin päiväristeilyn tallinnaan Jennin kanssa maaliskuun lopulle, eli kirjotusten jälkeen olis tarkotus vähän rentoutua tuolla etelä naapurissa. Saas nähä millanen seikkailu siitäkin syntyy kun päästään kaksin ajelemaan Helsinkiin ratikoiden keskelle ettien länsisatamaa. Ostin myös Iron Maidenin keikalle liput ja sitä olis tarkotus mennä kattomaan olympia stadionille taas heinäkuussa. Pitäis alkaa säästää pikkuhiljaa myös rahaa, kun tuntuu että oon koko ajan ostamassa jotakin. No okei vielä yks hankinta ennen synttäreitä mulla olis, meinaan järkkäri, canon 650d:tä oon suunnitellu. Jos sitten innostuis kuvailemaan vähän enemmän ja parempi laatusempia kuvia ja mahdollisesti videoita.

Eipä mulla oikeestaan mitään muuta höpöteltävää ollu. Nyt sitten vaan keskittymään tiiviisti lukemiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti