tiistai 3. kesäkuuta 2014

Hyviä tekoja!

Tänään mulla oli vapaapäivä ja olin varannu itelleni kampaajan. Ihastuin viimeks Hämeenlinnan Glohairiin, joten sinne suuntasi matkani tänäänkin. Oli kivaa kaivaa taas pitkästä aikaa pyörä varastosta esille. Samalla poikkesin H&M:llä ja parissa muussakin kaupassa. Ihmisiäkin oli tänään paljon liikkeellä sillä oli toripäivät. En ollenkaan muistanu että nekin olisi tänään. Kiersin siinä sitten vielä torin, ennen kuin menin kampaajan tuoliin istuskelemaan.

Kun olin lähtemässä keskustasta takaisin kotiin, unicefin varainkerääjä tuli höpöttelemään enkä taaskaan osannut sanoa ei. Mutta tätä olin miettinyt jo aikaisemminkin, joten kuuntelinkin ihan mielelläni. Lopputulos oli se että päädyin 12e kuukausilahjoittajaksi. Eihän tuo nyt kuitenkaan itelle ole niiin suuri summa miettien siihen mitä kaikkea pienet ihmiset sillä saa. Sitäpaitsi tuon pystyy keskeyttämään tai lopettamaan silloin kun haluaa.

Olin eilen ahkera aamuvuoron jälkeen ja päätin pestä ikkunat. Olenpa ylpeä itsestäni. Tänään ajattelin siivota vähän lisää. Pestä pyykkiä ja muuta mukavaa. Ylläripylläri, että torstaina alkaa taas helteet ja meikäpä menee silloin taas töihin.


1 kommentti: