torstai 18. huhtikuuta 2013

Niin mikä ostoslakko?

Musta on tullut laiska, oon ottanu nääkin kaikki kuvat vaan kännykän kameralla. Tosiaan mun suunnittelema ostoslakko on menny ihan pepulleen. Kävin viime viikonloppuna ideaparkissa ja tein muutamia löytöjä, mm. pari toppia ja housut. Niistä en nyt tähän ala laittamaan kuvia. Silloin kävin siis vain pikaisesti pyörähtämässä siellä, mutta tänä viikonloppuna olisi tarkoitus mennä sinne Santun kanssa. Että semmonen ostoslakko mulla. Pitäis vielä siivota pikkasen ennen huomista. Jes meillä on pitkä viikonloppu, Santtu menee vasta maanantaina takas armeijaan. How cool is that!
Mun ja Santerin after easter :D.
Pakollinen kännykkä heru.



Maailman söpöin herätyskello <3!
Vekaraviikon löytö, isot muumi pyyhkeet 13e/kpl.

1 kommentti:

  1. noi pyyhkeet on kyllä niin söpöt (mulla on kaks noita pikkupyyhkeinä kylläki) ! :)

    VastaaPoista