sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Ei menny niinku strömsössä!

Tänään iski outo siivous inspiraatio. Nyt oon tässä kolme tuntia siivoillu huonetta. Kohta pitäis kyllä mennä jo nukkumaan, että jaksais olla huomenna töissä. Tällä viikolla ollaan käyty Juuson kanssa elokuvissa kattomassa Ice Age 4. Olisin oottanu että se olis ollu parempi. Lisäks se oli elämäni ensimmäinen 3D-leffa. Sitten mun piti mennä käymään zumbassa yhdessä puistossa, mutta varpaan takia en päässykkää, mutta josko ens viikolla pääsis kokeilemaan. Innostuttiin leipomaan yhtenä iltana mokkapalojakin. Onnistu aika hyvin. Sitten me käytiin myös loppiksilla. Ihme kyllä löysin sieltä jotakin pientä itelleni.




Strömsö.
Mun uusi auto.

2 kommenttia:

  1. onks toi jusben auto vaiiii?? :D ihan nätti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onhan tuo :> minä sillä enemmän ajelen kun oon siellä :p

      Poista