keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Koeviikko!

Nyt on siis parhaillaan menossa koeviikko ja lukeminen ei tällä hetkellä tunnu siltä maailman tärkeimmältä asialta. Onneks huomenna on sentään äidinkielen koe eli ei oikein tarvi lukee. Paitsi, että siinä on kielenhuollon päättökoe ja en oo niissä asioissa mikään maailman paras. Tänään menin autolla kouluun, kun enkun koe alko vasta ysiltä ja pääsin jo yheltä kotiin. Tuntuu et se ois menny tosi huonosti niinkun varmaan menikin. En kuitenkaan usko että se olis niitä vielä huomiseks kerenny tarkistamaan. Perjantaina olis vielä mantsan koe ja sitte pääsis vähän rentoutuun hetkeks kunnes ens viikolla jatkuu yhteiskuntaopilla ja matikalla josta oon ollu koko kurssin ajalla pihalla kun lumiukko. Onneks kuitenkin kohta helpottaa ja on matka mitä odottaa. Eli nyt näillä näkymin olis tarkotuksena lähtee Kokkolasta 3.5. Kreetalle Juuson ja sen porukoiden kanssa. En malta odottaa että pääsee sinne vähän rentoutumaan. Toivottavasti sillon vaan olis tosi hyvä keli sielä! Kuvia selatessani törmäsin tähän kuvaan ja se alko naurattaan. Kuka ei kuulu joukkoon?!

2 kommenttia:

  1. tää koeviikko saa mun pään sekasin!! toi kuva on kyllä jännä :D joo mä oon yleensä se, joka ei kuulu joukkoon, mutta sillon mulla on tollanen ilme kun teillä :'DD voivoivoi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D aika totta. ei yhtään tee mieli lukee mitään!!

      Poista