keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Piikkejä ja pumppia!

Mä stressasin lääkelaskuja aivan turhaan, pääsin nimittäin onneksi kokeesta läpi. Tänään pisteltiin toisiamme käteen, mahaan ja pakaraan. Mun mielestä oli inhottavinta laittaa injektio toiselle mahaan, mutta ei kukaan mun ''potilaistani'' menehtynyt niihin pistoksiin. :D

Posti toi mulle mukanaan kivan paketin. Olin ihan unohtanu että cosmon piti lähettää mulle tilaajalahja ja nythän se sieltä sitten putkahti. Sieltä tuli lumenen ripsiväri, huulipuna ja poskipuna. Mukava piristys koulun jälkeen.

Illalla mentiin vielä Lauran ja Saijan kanssa bodypumppiin ja bodybalanceen heti pumpin perään. Huomasin kyllä että ei ole tullut käytyä pumpissa pitkään aikaan. Kroppa vaan tärisi koko bodybalance tunnin ajan, joten yritä siinä nyt sitten keskittyä ja rentoutua. Olin ensimmäistä kertaa sellasella tunnilla ja mun mielestä se oli ihan hauska, ei kylläkään kovin tehokas mut just tolleen toisen tunnin perään melko mukava.

Yritä nyt sit olla muka rento :D!

1 kommentti:

  1. Ootan innolla, et mäkin ehin käymään pumpissa pitkästä aikaa! :) Hyi kauhee, näyttää hurjalta tuo pistäminen, mutta eihän sitä muuten opi ku piikittämällä! :))

    VastaaPoista