sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Dansa Pausa!

Mulla olis kauheesti asiaa, mutta en tiedä mistä mä oikein aloittaisin. Joulu ja uusi vuosi meni mukavasti, en nyt ala laittelemaan mitään lahjojen kuvia tänne. Koko loma tuli vietettyä mitä parhaimmassa seurassa. Käytiin tampereella tyttöjen kanssa yhtenä iltana ja sit toisena iltana käytiin kattomassa hobitti leffassa.

Sitten oon käynyt uimahallissa, kattomassa murun säbäilyä, shoppailemassa ja juhlimassa vähän lisää. Tämän seurauksena reidessä komeilee nyrkin kokoinen mustelma. Ei siitä sen enempää. Huomisesta lähtien musta tulee sitten inttileski. Okeiokei en viitti valittaa siitä sen enempää koska tiedän että vuosi menee tosi nopeesti.

Tänään oltiin kattomassa Somerolla loppiaistulia, kun semmonen noin 15km pitkä tieosuus oli valaistu kynttilöillä ja erilaisilla jäälyhdyillä ja veistoksilla. Mulla ei oo sieltä kauheen montaa kuvaa, mutta muutama. Ainiin ja mun iskä on paras. Se tuli tänään hakemaan mua juna-asemalta ja se toi mulle juustohampparin! Jotenki tosi laiska olo kun ei oo päässy liikkumaan oikein hetkeen, mutta ens viikolle on sit oikein kunnon pläjäys. Tiistaina pumppiin, keskiviikkona powerfixiin ja torstaina zumbaan, siitä se taas lähtee :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti