tiistai 27. marraskuuta 2012

In your words!

Mulla on maailman paras veli. Se toi mulle Skotlannin reissulta kaulakorun ja Venäjän reissulta sain tommosen aidon käsintehdyn maatuskan. Ehkä saatoin huomaamattomasti vinkata mikä olis kiva tuliainen, mutta se toi sen oikeesti. Noi on kyllä hienoja.
Ostin tänään kaupasta tota plus maitoo, vain siks että oon mainosten uhri ja kuvittelin että hei nyt on hyvä maito kyseessä! Tällä hetkellä ajattelen siitä vaan että ihan ylihinnoteltua. Lisäks on tosi omituista että siinä on päiväys kahden viikon päähän. En oo perehtyny vielä siihen, mitä niin erikoista siinä on.












Tänään olin ahkerakin ja leivoin pätkis muffinsseja. Ja ohjeen näihin otin tästä osoitteesta. Mitähän muuta sitä on tullu tehtyä. Viime viikonloppuna oltiin Jämsän jokkarissa viettämässä Suvin synttäreitä. Lähinnä olin siellä vanhojen luokkalaisten kanssa, mutta niitäkin oli kyllä kiva nähdä ja vaihtaa kuulumisia pitkästä aikaa. Huomenna taas vuorossa zumba ja uudet kujeet.


''Ja sun ei tarvi sanoo muutaku et moi ni mun sydän alkaa hakkaa ja mä hyperventiloin''



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti