sunnuntai 26. elokuuta 2012

Rakkauden puolapuut!

Onpa ollu kiireitä kun ei oo kerenny tätäkään päivitellä. Eipä mulle kyllä mitään ihmeempiä oo viimeviikolla tapahtunut. Jumpsuitti tuli kuiteskin tilattua ja se on saapunut kotiin (:. Rakastan tota pukua, eikä mun tekis enää mieli kotona muuta käyttääkkään kun tota, on se vaan niin koukuttavan ihana!



Sitten oon värjäilly hiuksiani. Tarkotuksena olis ollu saada kirkkaamman punaiset, mutta aika tummat niistä tuli. Kuitenkin ehkä enemmän punertavat kuin ennen. Lähtipähän ainakin juurikasvu pois ennen koulukuvausta, joka siis oli perjantaina. Pilalle meni sekin kuva tottakai, mutta eipä ollut yllätys. Inhottavia tuollaset teennäiset kuvat.

Mun appiukko ja anoppi on kyllä maailman parhaat. Ne tuli torstaina kreikan matkalta ja toi mulle vaikka mitä tuliaisia vaikka en oliskaan tarvinnu mitään. Oli ihan sellanen fiilis kun joulu olis tullu. Sain tollaset Chanelin sukat...










suklaata, hajuvettä tax-freestä...

  ja sitten tollasen ihanan topin, jossa on takana tommonen söpö vetoketju! Lisäks sain juuson siskolta tollaset söpöt uikkarin alaosat (:














Pitäis alkaa panostaa vielä enemmän kirjotuksiin. En oo oikein saanu mitään aikaseks, mutta eiköhän se tästä ala vauhti kiihtyyn. Nyt on kyllä aika mennä nukkumaan. Heissulivei!



1 kommentti:

  1. oijjj kun ihania tulkkareita saanu! <: ja jumpsuitti myös söpö!

    VastaaPoista